Zobaczcie jaki świat jest piękny oczami Iwmali.

Archiwum: sierpień 2012

Ostatni dzień w Krakowie...szkoda. :(

Dzisiejszy dzień dał nam wszystkim nieźle popalić, a to za sprawą pogody. Upał od rana był potworny, ponad 30 stopni, a ja wczoraj narzekałam na brak słońca...to dzisiaj miałam go w nadmiarze. Ale i tak trochę pozwiedzaliśmy...Kopiec Kościuszki z kaplicą bł. Bronisławy i Fort "Kościuszko". Później pojechaliśmy do klasztoru kamedułów na Srebrnej Górze, ale była przerwa w zwiedzaniu do 15:15, to ... czytaj dalej

Wakacyjne wyprawy

Dzisiaj zwiedzaliśmy Kraków i Kazimierz.

Jestem taka wykończona dzisiejszym zwiedzaniem, że nawet nie mam siły ruszyć ręką i nogą, Molka jest jeszcze bardziej wykończona niż ja! Myślałam, że w ciągu tych 5 dni uda mi się poznać cały Kraków, ale to były płonne nadzieje, prędzej ducha wyzionę niż obejdę wszystkie zabytki Krakowa w te kilka dni.       czytaj dalej

Wakacyjne wyprawy

Cudny i niesamowity dzień w Krakowie.

Dzisiaj wyszliśmy przed 11 na Stare Miasto, trzeba było odespać nocne zwiedzanie, a wróciliśmy po 19. Chodziliśmy po Rynku i nie mogliśmy nacieszyć swoich oczu tym cudownym miejscem, po pysznej pizzy przejechaliśmy się po Centrum i Kazimierzu dziwnym pojazdem-melexem. Wrażenia niezapomniane! Kościół Mariacki, Sukiennice i w ogóle wszystko jest cuuuuuuuuuudne, już tęsknię za Krakowem! Jutro dals... czytaj dalej

Witaj Kraków!!!

Po kilku długich godzinach, jak to na włóczykijów przystało przybyliśmy do Krakowa, który powitał nas deszczem. Po drodze z Istebnej zwiedziliśmy kilka przepięknych miejsc, jedynie do byłego obozu zagłady w Oświęcimiu nie poszliśmy, bo potwornie lało, ale pewnie kiedyś tam jeszcze będę. Relacja z Krakowa będzie jutro, mam nadzieję, że niedeszczowa, a teraz odpoczywamy. czytaj dalej