Zobaczcie jaki świat jest piękny oczami Iwmali.

Wpisy z kategorii: Wakacyjne wyprawy

Zwiedzanie Wisły i dalszy ciąg upałów... :(

Pogoda nadal upalna, aż nie chce się wychodzić z domu, dzisiaj zaplanowaliśmy wyjazd do Wisły. Zaczęliśmy od pałacu Prezydenta RP, w Zamku Dolnym zapisaliśmy się na czwartek na jego zwiedzanie, mieliśmy szczęście, że duża grupa osób zrezygnowała, bo inaczej nie udało by się w tym tygodniu tam dostać. Później pojechaliśmy na skocznię Malinka i wyciągiem wjechaliśmy na górę, faktycznie skocznia r... czytaj dalej

komentarze: 4
Wakacyjne wyprawy

Wyciągiem na Skrzyczne i spacerkiem po Szczyrku.

Dzisiejszy dzień był bardziej upalny niż wczorajszy, co wydawało mi się niemożliwe, ale jednak był! Już o ósmej rano skwar lał się z nieba, mieliśmy siedzieć w domu i odpoczywać, ale nasze wrodzone ADHD na to nie pozwoliło, więc wymyśliłam wjazd i zjazd wyciągiem na Skrzyczne i malutki spacerek po szczycie, chociaż w pierwotnym planie był tylko wjazd kolejką, a zejście miało być na piechot... czytaj dalej

komentarze: 3
Wakacyjne wyprawy

Upalna wycieczka na Pilsko.

Dzisiejsza wycieczka to prawdziwy horror, a zaczęła się tak niewinnie. Pojechaliśmy z rana do Korbielowa, bo wyczytyłam, że w weekendy można sobie ułatwić drogę na Pilsko wjeżdżając wyciągiem do Szczawin...więc podjechaliśmy sobie. Molka w psim plecaku trochę popiskiwała, ale dała radę, ten etap uznaję za udany. Później było już gorzej, bo różnica wzniesień do pokonania była duża, a upał j... czytaj dalej

komentarze: 8
Wakacyjne wyprawy

Cieszyn Polski i Cieszyn Czeski w pigule.

W czwartek odwiedziliśmy Cieszyn, po polskiej i po czeskiej stronie. Nasz Cieszyn jest cudowny, zadbany i oblegany przez turystów, prawdziwa perełka. Natomiast Cieszyn Czeski bardzo nas rozczarował, praktycznie byliśmy tylko na Rynku i tutaj szok...nawet nie było gdzie zjeść knedliczków, totalna pustka i pustynia, zero turystów i zero knajpek. Zdjęcia naszego Cieszyna - na Rynku .      ... czytaj dalej

komentarze: 6
Wakacyjne wyprawy

Pozdrowienia z Baraniej Góry i ze Stożka.

Byliśmy już na dwóch wyprawach "wysokogórskich", pogoda na razie dopisuje. Dzisiejszy dzień spędzimy w Cieszynie Polskim i Czeskim. Mam nadzieję, że uda mi się dodać kilka fotek. Pozdrawiam wszystkich odwiedzających. P.S. Jeszcze słówko do nijakiego Stefana K., jeśli nie podoba się Tobie mój blog to go nie czytaj, a tego typu uwagi jakie ostatnio zamieściłeś to zostaw dla swoich dzieci i wnukó... czytaj dalej

komentarze: 4

Wakacje w Beskidach.

Wczoraj dotarliśmy w Beskidy do Istebnej, domek mamy fantastyczny, mamy aż trzy sypialnie. Niestety internet jest kiepski, więc mało mnie będzie na blogu. Pozdrowienia dla wszystkich odwiedzających. czytaj dalej