Zobaczcie jaki świat jest piękny oczami Iwmali.

Archiwum: październik 2011

Jesień

Jesień najpiękniejsza i najbardziej kolorowa pora roku.

Dzisiejszy ciepły dzień spędziliśmy znowu w plenerku, najpierw posadziłam piękne, białe chryzantemy na grobie mojego ojca, a później pojechaliśmy do Puszczy Goleniowskiej. Pochodziliśmy sobie po kolorowych, leśnych alejkach i nawet znaleźliśmy pięć podgrzybków, ja cztery, Mateusz jeden a Rysiek i Molka ani jednego.     czytaj dalej

komentarze: 3
Jesień

Dzisiejszy spacer po parku i Lesie Arkońskim.

Przez ostatnie kilka dni walczyłam z zapaleniem krtani i ogólnym przeziębieniem, dzisiaj mi się trochę polepszyło i zgadnijcie co od razu zrobiłam....oczywiście wybrałam się z Molką na jesienny spacer do parku i Lasku Arkońskiego. Moi panowie pojechali na groby dziadków, wujostwa i ciotek mojego męża aż w okolice Bydgoszczy i Grudziądza, więc na spacer wybrałam się tylko z Molusią. Pierwsz... czytaj dalej

komentarze: 5
Kościoły

Krzemień - Kościół filialny p.w. Wniebowzięcia NMP

Krzemień jest to niewielka wieś w województwie zachodniopomorskim, w powiecie stargardzkim, położona nad jeziorem Krzemień. Kościół filialny p.w. Wniebowzięcia NMP w Krzemieniu wzniesiono w pierwszej połowie XIX w. z kamienia i cegły,  jest on częściowo otynkowany i pomalowany na jasny kolor. Pierwotnie kościół ewangelicki, ob. rzym.-katolicki. Przy kościele rośnie olbrzymia lipa. Mało m... czytaj dalej